Vanliga frågor om abonnemang, städning, fönsterputs, trädgårdsarbete mm

Frågor och Svar



Nej, vi har ett säkert system när det gäller att ta hand om nycklar och koder.
Det är alltid samma person som utför tjänsterna hos dig, när det gäller sjukdom eller ledighet så kommer en vikarie. Det finns ett kundkort till alla våra kunder så vikarien vet precis vad som ska göras.
Vi har nöjdkund garanti 36 timmar, Detta betyder att du har 36 timmar på dig att inkomma med en felanmälan så vi åtgärdar denna.
All vår personal är försäkrad.
Du kan både få hjälp med att städa/rensa ditt garage och att vi kör bort allt bråte. Har du annat som du känner att du behöver hjälp med så ta kontakt med oss. Minsta debitering 2 tim.
Vi är inget bevakningsföretag utan vi kontrollerar er bostad så att inget hänt och skulle olyckan varit framme så ser vi till att problemet åtgärdas. Skulle något brott ha inträffat så tar vi alltid kontakt med polisen.
All personal på Hemrex är kollektivanslutna och följer deras bestämmelser. Är du intresserad så ta kontakt med oss.
Vår målsättning att att du som kund ska få hjälp direkt, mer än en vecka ska du inte behöva vänta.
 


Hittar du inte svaret på din fråga? Kontakta vår kundtjänst. Vi svarar gärna på dina frågor.




Så mycket mer än en städfirma, vi gör vardagen enklare i hela södra Skåne!

Vi utför tjänster i hela södra Skåne.


Våra kontor:


Hemrex AB

Sixten Sparres gata 2A
271 39 Ystad

Företagsvägen 44
227 61 Lund

Tel: 020-721 721
Mail: info@hemrex.se


Intresserad? Hör av dig!




Lund
Ystad